Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:022179
Popović, Daniel
University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Popović, D. (2016). Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
Popović, D. (2016). 'Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
Popović D. Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2025 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
D. Popović, "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179