Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:022179
Popović, Daniel
University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Popović, D. (2016). Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
Popović, D. (2016). 'Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
Popović D. Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2023 January 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
D. Popović, "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179