prikaz prve stranice dokumenta  Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:022179

Popović, Daniel
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Popović, D. (2016). Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović, D. (2016). 'Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović D. Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2021 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

D. Popović, "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Islandora Bookmark - Please login to use this feature