Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
The Impact of National Tourist Boards' Social Media Content on Consumer Engagement and Destination Visit Intention

Gabrijela Vidić (2019)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document

Vidić, G. (2019). Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370316

Vidić, Gabrijela. "Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370316

Vidić, Gabrijela. "Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370316

Vidić, G. (2019). 'Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370316

Vidić G. Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2019 October 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370316

G. Vidić, "Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370316