doctoral thesis
Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2025. urn:nbn:hr:148:207002

Opić, Alma
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Opić, A. (2025). Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002

Opić, Alma. "Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002

Opić, Alma. "Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002

Opić, A. (2025). 'Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002

Opić A. Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2025 [cited 2025 March 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002

A. Opić, "Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2025. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002

Please login to the repository to save this object to your list.