Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2025. urn:nbn:hr:148:207002
Opić, Alma
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Opić, A. (2025). Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002
Opić, Alma. "Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002
Opić, Alma. "Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002
Opić, A. (2025). 'Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002
Opić A. Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2025 [cited 2025 March 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002
A. Opić, "Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2025. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002