prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. urn:nbn:hr:148:404765

Vlahović Mlakar, Tea Silvia
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Vlahović Mlakar, T. S. (2023). Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:404765

Vlahović Mlakar, Tea Silvia. "Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:404765

Vlahović Mlakar, Tea Silvia. "Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:404765

Vlahović Mlakar, T. S. (2023). 'Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:404765

Vlahović Mlakar TS. Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 May 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:404765

T. S. Vlahović Mlakar, "Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:404765

Please login to the repository to save this object to your list.