Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:508135
Rubik, Andrea
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Organization and Management
Cite this document
Rubik, A. (2022). Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
Rubik, Andrea. "Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
Rubik, Andrea. "Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
Rubik, A. (2022). 'Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
Rubik A. Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
A. Rubik, "Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135