doctoral thesis
Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2017. urn:nbn:hr:124:496994

University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Vitner Marković, S. (2017). Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:496994

Vitner Marković, Silvija. "Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:496994

Vitner Marković, Silvija. "Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:496994

Vitner Marković, S. (2017). 'Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 08 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:496994

Vitner Marković S. Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2021 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:496994

S. Vitner Marković, "Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:496994

Please login to the repository to save this object to your list.