doctoral thesis
Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:192:242277

Kos Kavran, Adrijana
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kos Kavran, A. (2020). Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji (Doctoral thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277

Kos Kavran, Adrijana. "Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277

Kos Kavran, Adrijana. "Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277

Kos Kavran, A. (2020). 'Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277

Kos Kavran A. Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277

A. Kos Kavran, "Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277

Please login to the repository to save this object to your list.