doctoral thesis
Strategic positioning of companies through compensation system and boosting innovations

Natko Klanac (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Cite this document...

Klanac, N. (2018). Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874

Klanac, Natko. "Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874

Klanac, Natko. "Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874

Klanac, N. (2018). 'Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874

Klanac N. Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2019 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874

N. Klanac, "Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874