doctoral thesis
Franchising and its influence on entrepreneurs growth strategies

Aleksandar Erceg (2012)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Cite this document...

Erceg, A. (2012). Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

Erceg, Aleksandar. "Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

Erceg, Aleksandar. "Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

Erceg, A. (2012). 'Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

Erceg A. Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2012 [cited 2019 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

A. Erceg, "Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104