doctoral thesis
MODEL OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION IN THE FUNCTION OF HEALTH PROMOTION AN DISEASE PREVENTION IN THE REPUBLIC OF CROATIA

Agneza Aleksijević (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Cite this document...

Aleksijević, A. (2017). Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972980

Aleksijević, Agneza. "Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972980

Aleksijević, Agneza. "Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972980

Aleksijević, A. (2017). 'Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 16 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972980

Aleksijević A. Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 February 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972980

A. Aleksijević, "Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972980