TY - THES ID - foi:7272 TI - Okvir za digitalnu zrelost visokih učilišta i instrument za njezinu procjenu AU - Đurek, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - foi:6990 TI - The impact of usability factors on continuance intention to use the system for acquisition and evaluation of digital competences in the domain of education AU - Sobodić, Aleksandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffzg:1012 TI - Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju AU - Kučina Softić, Sandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - foi:4780 TI - Approaches to learning in a blended learning environment in higher education AU - Bralić, Antonia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - foi:3541 TI - Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja AU - Dobi Barišić, Karolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - foi:3392 TI - Uvođenje elemenata računalne igre u online poučavanje sadržaja informatičkih nastavnih predmeta AU - Bernik, Andrija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - foi:405 TI - Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama AU - Babić, Snježana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - foi:360 TI - Development of an ePortfolio System Success Mode AU - Balaban, Igor DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -