TY - THES ID - efst:5356 TI - MARKETINŠKA PERSPEKTIVA UKLJUČIVANJA PRIVATNOG SEKTORA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA PERFORMANSI INSTITUCIJA JAVNOG SEKTORA AU - Dobrić, Žarko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8316 TI - Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje AU - Rubik, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4037 TI - ULOGA NEOPIPLJIVIH ČIMBENIKA PERCIPIRANE VRIJEDNOSTI U FUNKCIJI JAČANJA LOJALNOSTI FINANCIJSKOJ INSTITUCIJI AU - Rakušić Cvrtak, Katja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2673 TI - Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu AU - Vidić, Gabrijela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - unizd:2031 TI - Socioekonomska analiza modela održivosti razvoja turizma u lokalnim zajednicama AU - Bakija, Vinko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:321 TI - Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi AU - Blažević, Zrinka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -