@phdthesis{efri:4244, author = {{Kuzmanić, Antonio}}, title = {{Suočavanje s neuspješnom uslugom i uloga kvalitete odnosa na sportskom tržištu}}, } @phdthesis{efzg:10279, author = {{Sačer, Sabina}}, title = {{Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka}}, } @phdthesis{fthm:4851, author = {{Šker, Irena}}, title = {{Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja}}, } @phdthesis{efzg:8316, author = {{Rubik, Andrea}}, title = {{Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje}}, } @phdthesis{fthm:2757, author = {{Cegur Radović, Tihana}}, title = {{Međuovisnost turističkog doživljaja i okolišno prihvatljivog ponašanja turista u kampovima}}, } @phdthesis{efri:3411, author = {{Marčinko Trkulja, Željka}}, title = {{Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama}}, } @phdthesis{efri:3578, author = {{Jadrić, Ivana}}, title = {{Izvorišta i reakcije na percipiranu kvalitetu visokog učilišta}}, } @phdthesis{efos:3334, author = {{Deželić, Sendi}}, title = {{UTJECAJ MOTIVA I PERCEPCIJE KVALITETE NA OSTVARENJE STUDENTSKOG ANGAŽMANA U VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU}}, } @phdthesis{efri:2241, author = {{Kos Kavran, Adrijana}}, title = {{Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji}}, } @phdthesis{efos:2661, author = {{Pap, Ana}}, title = {{Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga}}, } @phdthesis{efri:1624, author = {{Lazarić, Marin}}, title = {{Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu}}, }