pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efst:5279,dissertation,"IDENTIFIKACIJA S ORGANIZACIJOM KAO ČIMBENIK ANGAŽIRANOSTI I RADNOG UČINKA PRODAJNOG OSOBLJA","Smajo, Jure",,,,,,,, efst:4793,dissertation,"UTJECAJ PERCEPCIJE SUSTAVA ISPORUKE VRIJEDNOSTI NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KUPACA: MEDIJATORSKA ULOGA APSORPCIJSKOG KAPACITETA","Antičić, Nina",,,,,,,, efst:4507,dissertation,"ČIMBENICI UTJECAJA NA NAMJERU KUPOVINE EKOLOŠKI DIZAJNIRANE ODJEĆE","Martić Kuran, Linda",,,,,,,, efst:1884,dissertation,"Utjecaj obilježja potrošača te situacijskih čimbenika na oblik odnosa između zadovoljstva i ishoda od zadovoljstva","Perkušić Malkoč, Danijela",,,,,,,, efst:1925,dissertation,"Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila","Tonković Pražić, Ivana",,,,,,,, efst:1779,dissertation,"Odgovori potrošača na izabrane aktivnosti unapređenja prodaje: sniženja cijena i degustacije","Perić, Tomislav",,,,,,,, efst:1880,dissertation,"Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje","Jelčić, Sandra",,,,,,,,