@phdthesis{efst:5279, author = {{Smajo, Jure}}, title = {{IDENTIFIKACIJA S ORGANIZACIJOM KAO ČIMBENIK ANGAŽIRANOSTI I RADNOG UČINKA PRODAJNOG OSOBLJA}}, } @phdthesis{efst:4793, author = {{Antičić, Nina}}, title = {{UTJECAJ PERCEPCIJE SUSTAVA ISPORUKE VRIJEDNOSTI NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KUPACA: MEDIJATORSKA ULOGA APSORPCIJSKOG KAPACITETA}}, } @phdthesis{efst:4507, author = {{Martić Kuran, Linda}}, title = {{ČIMBENICI UTJECAJA NA NAMJERU KUPOVINE EKOLOŠKI DIZAJNIRANE ODJEĆE}}, } @phdthesis{efst:1884, author = {{Perkušić Malkoč, Danijela}}, title = {{Utjecaj obilježja potrošača te situacijskih čimbenika na oblik odnosa između zadovoljstva i ishoda od zadovoljstva}}, } @phdthesis{efst:1925, author = {{Tonković Pražić, Ivana}}, title = {{Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila}}, } @phdthesis{efst:1779, author = {{Perić, Tomislav}}, title = {{Odgovori potrošača na izabrane aktivnosti unapređenja prodaje: sniženja cijena i degustacije}}, } @phdthesis{efst:1880, author = {{Jelčić, Sandra}}, title = {{Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje}}, }